
Uusi kuva. Tein mangatyylillä kun se on niin ihmeen suosittua täällä Suomessa, että ihmetyttää.
Käytiin porin yyterissä reissussa, jee.
maanantai, 3. heinäkuu 2006

Uusi kuva. Tein mangatyylillä kun se on niin ihmeen suosittua täällä Suomessa, että ihmetyttää.
Käytiin porin yyterissä reissussa, jee.
Kommentit